HTML

Meleg Kultúra

HAMAROSAN: 'Dallas buyers club' - 'The Dickens with love' - Melegek a koncentrációs táborokban

Friss topikok

LMBT a tévében - Már itt tartunk, és észre se vettem

2013.07.06. 01:48 menthaa

Betegszabin voltam a héten, így alkalmam volt bedugni és bekapcsolni a tévét, és hát bevallom, eléggé meglepődtem.

Egyrészt sokat néztem az MTV-t (félreértések elkerülése végett: MusicTV), ahol szinte nem volt műsor, amiben ne szerepelt volna legalább egy meleg/leszbikus. Először is néztem a 'Kamureget', amiben egy meleg srác akarta kideríteni, hogy akivel online randizgat, az tényleg olyan-e, amilyennek a chat-szobában vallja magát. És lám, összejöttek. Aztán jött egy tinisorozat, ahol a lány megmondta a szüleinek, hogy leszbikus. Aztán jött kettő rész a 'Kihívás'-ból, ahol mindegyik részben volt egy meleg, egy leszbikus, és egy not-yet-decided szerűség. Aztán pedig jött egy másik sorozat, ahol a néger kiscsávó egy menő rapper mellett gyakornokoskodik, és bár a rapper csákesz nagyon macsó, mégis összejön GyíkGyurival.

De hagyjuk az MTV-t, mert időközben átkapcsoltam a Spektrumra, ahol egy brit meleg fiú próbált leszokni a húsevési kényszeréről, hogy egészségesen élhessen a férjével, míg világ a világ, de aztán átkapcsoltam a Spektrum Home-ra, ahol melegek újítottak fel egy lakást melegeknek.

Lehet, hogy (még) nincsen kifejezetten LMBT tematikájú csatornánk, de egyenlőre ennek nem is érzem a hiányát. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://melegkultura.blog.hu/api/trackback/id/tr815393124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása