HTML

Meleg Kultúra

HAMAROSAN: 'Dallas buyers club' - 'The Dickens with love' - Melegek a koncentrációs táborokban

Friss topikok

A bölcsőtől a sírig (From beginning to end; Do comeco ao fim; 2009)

2011.06.27. 20:00 menthaa

A meleg filmhéten néztem ezt a brazil filmet egy testvérpár nem mindennapi kapcsolatáról. Francisco és féltestvére, Thomas története egyszerre szép és morbid. Igaz, hogy nem egy apától vannak, de közös anyjuk miatt nekem kicsit meredek volt a köztük kialakult szerelem és annak beteljesülése.

A legjobb az egészben az volt, hogy a két főszereplő színész nagyon helyes volt - ne menjünk messzire: mindketten úsztak, a fiatalabbik hivatásszerűen, lévén készült az olimpiára. A két fiú között kibontakozó mély kötődésre a szülők is felfigyeltek, és bár eleinte aggódtak, lényegében nem tettek semmit.

A filmet annak ellenére, hogy nem szólt különösebben semmiről, mégis érdemes volt megnézni, ha másért nem is, már csak a sok pucérkodás végett is.

3 komment

Címkék: film meleg dráma

A bejegyzés trackback címe:

https://melegkultura.blog.hu/api/trackback/id/tr813019786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mangalor 2012.07.18. 22:45:16

Szia, én most láttam, szerintem gyönyörű film:) Ha az ember túl tud lépni a tabun, akkor rájön, hogy az, hogy féltestvérek, még egy olyan kötelék köztük, ami magától értetődővé teszi a kapcsolatukat. Ez a film az "egymásnak születtek" bemutatása. Tágabb értelemben az én értelmezésemben annyi a film, hogy a szerelem, az összetartozás, a bizalom nem függhet semmitől (nemtől, identitástól, névtől, állampolgárságtól stb), legkevésbé attól, hogy az ember kiben találja meg mindezt.
Egyébként nagyon tetszik a blogod (kicsit lehetne szószátyárabb.)), igyekszem majd megnézni/elolvasni a filmeket/könyveket, amit ajánlasz, bár nem vagyok érintett, csak számomra érdekes és szép a másság (nem csak a szexuális értelemben vett másság, hanem bármi, ami az én kultúrámtól, életvitelemtől, mentális állapotomtól stb. eltérő:)

menthaa 2012.08.28. 22:20:38

@mangalor: Köszi mangalor, a blog amúgy nem csak melegeknek és leszbikusoknak szól, hanem úgy általában minden érdeklődőnek. Amikor tizenévesen ismerkedni kezdtem a másságommal, akkor elég nehezen találtam 'anyagot', ezen igyekszem segíteni a blogommal. Sajna nem jut rá sok időm a meló mellett, de igyekszem. De az is igaz lehet, hogyha elhalmoznám a népet mindenfélével, akkor meg nem tudna válogatni az ember fia...

Kami Seres 2021.12.26. 19:02:14

Sziasztok valaki segítsen már hogy hol lehet meg nézzni ezt a filmet regisztráció nélkül
süti beállítások módosítása