HTML

Meleg Kultúra

HAMAROSAN: 'Dallas buyers club' - 'The Dickens with love' - Melegek a koncentrációs táborokban

Friss topikok

Eduard Limonov: Ez vagyok én, Edicska (részlet #1)

2014.10.07. 23:43 menthaa

"A lépcsőház tetején lévő ketrecben fülledt meleg volt, mindketten meztelenül ültünk, s bár én az alsónadrágom alatti sávot kivéve alaposan lebarnultam, Johnny olyan fekete volt, hogy napozhattam akármennyit, majdnem teljesen fehér voltam hozzá képest. Jóval alacsonyabb volt, mint Chris, de a farka óriási. A puszta látványától rögtön elillant a csalódásom és elégedetlenségem. Nincs mese, tényleg homokos vagyok. Megfogtam a farkát, és nem túlzás azt mondani, hogy lázas sietséggel dugtam a számba. Nagyon tüzes fiú volt ez a smucig Johnny, nem sokáig kellett hízelegnem az óriási farkának.Hamarosan egész sorozat fröcsögő ondóval árasztott el; s még a saját hasára is jutott néhány csöpp."

Szólj hozzá!

Címkék: részlet Eduard Limonov

A bejegyzés trackback címe:

https://melegkultura.blog.hu/api/trackback/id/tr176768949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása