HTML

Meleg Kultúra

HAMAROSAN: 'Dallas buyers club' - 'The Dickens with love' - Melegek a koncentrációs táborokban

Friss topikok

Őrült nők ketrece az Átriumban

2014.10.18. 15:33 menthaa

GYERÜNK AZ ÁTRIUMBA, mert még adják az Őrült nők ketrecét Alföldi Róbert rendezésével, és Stohl András főszereplésével. Én vagy két hete láttam (bocsánat, hogy csak most írok róla), és hát... szuper volt. Nem is tudom, érdemes elmondanom a sztorit? Talán nem, mert szerintem aki ezt a posztot elolvassa, az biztos már legalább kétszer látta valamelyik filmváltozatot. Akik gyakran járnak Alterego-ba, azoknak még annyi adalékkal szolgálnék, hogy ÉN, aki nem gyakran jár bulizni, szóval ÉN két ismerős arcot fedeztem fel a tánckarban. Aki kettőnél többet, az legyen büszke magára.

Továbbá azt is hadd említsem meg, hogy Stohl András egyszerűen szuper! Elképesztő, amit művel, csak úgy kapkodtam a fejem, annyiszor öltözött át - és mindig tökéletes volt. Elképesztő, milyen parókákat ráadtak, de nem is ez a lényeg. A LÉNYEG számomra az volt, hogy nem csinált bohócot a karakterből. Sejtettem, hogy nem buzi-karikatúrát fogok látni, elvégre Alföldi neve nálam egyenlő a minőséggel, de mégis megnyugtató volt látni, hogy Stohl ebben a szerepben nagyon is tisztességes és számomra elfogadható képet adott a meleg társadalomról. Nem éreztem magam megsértve, és nem éreztem azt, hogy rossz üzenetet hordoz. Szóval ezúton is szeretném megköszönni... azt hiszem, az a legjobb, ha azt írom, a Tiszteletet, amit felénk mutatott.

Szólj hozzá!

Címkék: színház

A bejegyzés trackback címe:

https://melegkultura.blog.hu/api/trackback/id/tr436805509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása