HTML

Meleg Kultúra

HAMAROSAN: 'Dallas buyers club' - 'The Dickens with love' - Melegek a koncentrációs táborokban

Friss topikok

Recirquel Újcirkusz Társulat: Meztelen bohóc, Párizs éjjel

2014.10.18. 15:13 menthaa

Kicsit off-topic de az van, hogy megnéztem a Recirquel társulat két előadását, a Meztelen bohócot és a Párizs éjjelt. Elsőre csak annyit tudok mondani, hogy ha valami szépet akartok látni, akkor azonnal vegyetek jegyet ezekre az előadásokra. Nem csak azért mondom ezt, mert baromi jól néznek ki az artista srácok, de mert maga az előadás is megéri az árát.

Mire számítsatok?
Artista fiatalok mutatnak be különböző, szépen megkomponált attrakciókat, közben élő zene szól, a közönség meg elolvad a gyönyörűségtől. A Meztelen bohócban prózai átvezetés adja a történet keretét, ettől az előadás elképesztő személyes és meg kell mondanom, nagy hatással volt rám. Az előadás végén minden erőmmel azon voltam, hogy ne sírjak, pedig jobb, ha tudjátok, hogy én nem vagyok sírós. És most mégegyszer meg kell említenem a srácokat. Hát, huhh, hogy is fejezzem ki magam. Van mit nézni, na. Elképesztő jól néznek ki, és a Meztelen bohócban kifejezetten alulöltözöttek. Természetesen engem is leginkább ezzel lehetett bevinni a Müpába, de aztán hamar rájöttem, hogy ez ennél többről szól. Tegnap megnéztem a Párizs éjjelt, és hát megvallom nektek őszintén, hogy rajongójuk lettem, és az már biztos, hogy minden előadásukat meg fogom nézni.

Nézzétek meg a hivatalos oldalukat, itt találtok videót meg rengeteg képet, és remélem hamar rászánjátok magatokat és megnézitek a társulatot: http://www.recirquel.com/hun/

Szólj hozzá!

Címkék: színház

A bejegyzés trackback címe:

https://melegkultura.blog.hu/api/trackback/id/tr846805477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása